Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Καλλικράτης .

Με βάση τα χιλιόμετρα θα πληρώνονται οι πρόεδροι των χωριών .
Το ποσό κυμαίνεται από 300 μέχρι 400 ευρώ το μήνα και χαρακτηρίζεται ως έξοδα κίνησης – Κερδισμένοι οι πρόεδροι των απομακρυσμένων χωριών
Με βάση την χιλιομετρική απόσταση από την έδρα των νέων δήμων θα πληρώνονται από 1 Ιανουαρίου 2011 οι πρόεδροι των δημοτικών και των κοινοτικών συμβουλίου και του Νομού Τρικάλων.
Με απόφαση του υπουργείου Εσωτερικών καθορίστηκαν τα έξοδα κίνησης που δικαιούται να εισπράττει μηνιαίως ο πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας, ο πρόεδρος συμβουλίου τοπικής κοινότητας και ο εκπρόσωπος τοπικής κοινότητας, βάσει της χιλιομετρικής απόστασης κάθε μιας από τις δημοτικές ή τοπικές κοινότητες από την έδρα του οικείου δήμου, ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στις νέες αρμοδιότητες που τους αποδίδονται με τις διατάξεις του Καλλικράτη.
Η μία κατηγορία είναι για χωριά με απόσταση μέχρι 10 χιλιόμετρα των οποίων οι πρόεδροι των δημοτικών και κοινοτικών συμβουλίων θα παίρνουν 300 ευρώ. Από 10 χιλιόμετρα μέχρι 20 χιλιόμετρα οι πρόεδροι λαμβάνουν 350 χιλιόμετρα και για τα χωριά που βρίσκονται σε απόσταση άνω των 20.000 χιλιομέτρων οι πρόεδροι θα λαμβάνουν 400 ευρώ ως έξοδα κίνησης.
Σύμφωνα με τον συγκεκριμένο τρόπο υπολογισμού των εξόδων κίνησης, ο πρόεδρος της Αγρελιάς θα εισπράττει 400 ευρώ τον μήνα ενώ ο πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας Τρικάλων 300 παρότι ο πληθυσμός της πόλης είναι πολλαπλάσιος εκείνου του πληθυσμού των περιφερειακών χωριών.
Τα έξοδα κίνησης καταβάλλονται κάθε μήνα στους δικαιούχους προέδρους για την εκτέλεση των καθηκόντων τους και δεν εμπίπτουν στις διατάξεις του ν. 2685/1999, περί κάλυψης δαπανών μετακινουμένων υπαλλήλων εντός και εκτός Επικράτειας, όπως κάθε φορά ισχύει.
Να σημειωθεί ότι η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από την 1η Ιανουαρίου 2011.
ΕΞΟΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ:
α) ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ
β) ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ
γ) ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ
ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
(ΜΕΤΡΑ) ΕΞΟΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΣ (ΕΥΡΩ)
ΑΠΟ             ΕΩΣ
0            -   10.000    300
10.001  -    20.000    350
20.001 και πάνω       400 .
Με δικό τους (μικρό) κουμπαρά οι τοπικές κοινότητες .

Για τα χωριά θα ανέρχεται στα 1.000, ενώ για τις δημοτικές κοινότητες μέχρι 3.000 ευρώ .
Στις τοπικές και δημοτικές κοινότητες συνιστάται πάγια προκαταβολή από τον προϋπολογισμό των δήμων.
Το ύψος της πάγιας προκαταβολής για κάθε δημοτική ή τοπική κοινότητα, ανάλογα με τον πληθυσμό της, ανέρχεται στο ποσό των:
α) Χιλίων (1.000) ευρώ για τις τοπικές κοινότητες ανεξαρτήτως πληθυσμού.
β) Δυο χιλιάδων (2.000) ευρώ για τις δημοτικές κοινότητες με πληθυσμό έως δέκα χιλιάδες (10.000) κατοίκους. Δηλαδή, για το Νομό Τρικάλων στις δημοτικές κοινότητες Καλαμπάκας, Οιχαλίας, Μεγάλων Καλυβίων και Φαρκαδόνας.
γ) Τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ για τις δημοτικές κοινότητες με πληθυσμό από 10.001 και περισσότερους κατοίκους. Δηλαδή, στη δημοτική κοινότητα Τρικκαίων.
Ο πρόεδρος υπόλογος .
Υπόλογος για τη διαχείριση της πάγιας προκαταβολής, στο όνομα του οποίου θα εκδοθεί το σχετικό χρηματικό ένταλμα και ο οποίος θα ενεργεί τις πληρωμές σε βάρος αυτής, είναι ο εκπρόσωπος της τοπικής κοινότητας, όταν αυτή έχει πληθυσμό έως τριακόσιους (300) κατοίκους, ο πρόεδρος του συμβουλίου της τοπικής κοινότητας, όταν αυτή έχει πληθυσμό μεγαλύτερο από τριακόσιους έναν (301) κατοίκους και ο πρόεδρος του συμβουλίου της δημοτικής κοινότητας. Ο υπόλογος διενεργεί τις πληρωμές, χωρίς να απαιτούνται έγγραφες εντολές του δημάρχου.
Από την πάγια προκαταβολή μπορεί να πληρώνεται οποιαδήποτε δαπάνη σχετίζεται με τις αρμοδιότητες που απονέμει ο Καλλικράτης στις δημοτικές ή τοπικές κοινότητες ή μεταβιβάζει σε αυτές το δημοτικό συμβούλιο, όπως:
α) Η δαπάνη για την άμεση αποκατάσταση των ζημιών επείγοντος χαρακτήρα στο δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης.
β) Η δαπάνη για την επείγουσα αποκατάσταση βλαβών στο δημοτικό δίκτυο ηλεκτροφωτισμού.
γ) Η δαπάνη για επείγουσες εργασίες επισκευής των οργάνων και γενικά των εγκαταστάσεων των παιδικών χαρών, όταν πρόκειται για βλάβες που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των παιδιών.
δ) Η δαπάνη για επείγουσες εργασίες καθαρισμού οδών, πλατειών, αλσών και κοινόχρηστων γενικά δημοτικών χώρων.
Τα συγκεκριμένα ποσά που είναι μεν μικρά, αλλά αποτελούν μία αρχή για να αποκτήσουν κάποια οικονομική αυτοτέλεια οι δήμοι μπορούν να τα διαχειρίζονται οι πρόεδροι από 1η Ιανουαρίου 2011.
Η ΕΡΕΥΝΑ .

Δεν υπάρχουν σχόλια: